Πολιτική επιστροφής χρημάτων και ακύρωση παραγγελίας

Αν επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν ή ένα μέρος των προϊόντων της παραγγελίας σας θα πρέπει να μας το κοινοποιήσετε γραπτώς μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή τηλεφωνικά καλώντας στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο τηλέφωνο 2592022223. Την απόφαση σας αυτή θα πρέπει να την πάρετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας. Αν ο λόγος που επιθυμείτε να γίνει επιστροφή του προϊόντος λόγω κάποιου ελαττώματος θα πρέπει να μας ενημερώσετε άμεσα εντός 48 ωρών και επίσης να μας στείλετε στο email (info@prettyhome.gr) φωτογραφία του ελαττώματος (να γνωρίζετε ότι δεν γίνετε για λόγους δυσπιστίας προς την πλευρά σας. Οι φωτογραφίες βοηθούν στην επικοινωνία μας με τους προμηθευτές μας αλλά και για να λύνουμε ταχύτερα τα οποιαδήποτε ποιοτικά θέματα προκύπτουν. Σε αυτές τις περιπτώσεις η φωτογραφία του αντικειμένου είναι η καλύτερη λύση). Σε περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής είναι κάποιο ελάττωμα ή ζημιά κατά την μεταφορά τα έξοδα επιστροφής τα αναλαμβάνει η εταιρεία Pretty Home εφόσον την αποστολή την ανέλαβε η συνεργαζόμενη εταιρεία μεταφορών της εταιρείας Pretty Home. Αν όμως την αποστολή της παραγγελίας την ανέλαβε ο πελάτης με μεταφορική εταιρεία της επιλογής του η εταιρεία Pretty Home δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε καταστροφή ή ελάττωμα υπέστη το προϊόν ή τα προϊόντα κατά την μεταφορά. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν ή τα προϊόντα που παραγγείλατε για κάποιον άλλο λόγω π.χ. δεν είστε ικανοποιημένος από την ποιότητα, το χρώμα κ.λ.π τότε τα έξοδα αποστολής της επιστροφής του προϊόντος δεν καλύπτονται από την εταιρεία Pretty Home και επιβαρύνουν τον πελάτη. Στα επιστρεφόμενα χρήματα δεν περιλαμβάνονται έξοδα αρχικής αποστολής.
Επίσης τα προϊόντα τα οποία αναφέρονται ως κατόπιν παραγγελίας, δεν επιστρέφονται.

Απαραίτητες προϋποθέσεις για την επιστροφή προϊόντων:
1. Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί
2. Το προϊόν συνοδεύεται από την αρχική συσκευασία του και όλο το περιεχόμενο αυτής
3. Για τα είδη που έχουν ειδική εργοστασιακή συσκευασία θα πρέπει να μην έχει παραβιαστεί ή φθαρεί η συσκευασία τους.
4. Να μην έχουν αφαιρεθεί τυχόν ταμπελάκια ή σημάνσεις μάρκας κ.λ.π. που ενδέχεται να έχουν επάνω τους τα προϊόντα
5. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ:
Είτε θέλετε να κάνετε αλλαγή σε κάποιο προϊόν, είτε επιθυμείτε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν λόγω ελαττώματος, η διαδικασία είναι η εξής: μόλις παραλάβουμε την επιστροφή σας θα γίνει ο απαραίτητος έλεγχος στο προϊόν που επεστράφη και εφόσον πληροί όλες τις προϋποθέσεις επιστροφής τότε η εταιρεία μας θα σας επιστρέψει την αρχική αξία του προϊόντος ή των προϊόντων που επεστράφησαν στον αρχικό λογαριασμό με τον οποίο ολοκληρώσατε την αγορά σας. Δηλαδή αν πληρώσατε με πιστωτική κάρτα τότε θα επιστραφεί η αξία στην πιστωτικής σας κάρτα, αν πληρώσατε μέσω Paypal θα σας επιστραφεί η αξία στο λογαριασμό σας μέσω Paypal.Αν όμως έχετε πληρώσει με τραπεζική κατάθεση ή αντικαταβολή, τότε θα πρέπει πίσω από την απόδειξη που θα μας επιστρέψετε μαζί με το προϊόν να έχετε σημειώσει έναν αριθμό λογαριασμού τραπέζης ο οποίος να ανήκει στο ίδιο όνομα με το οποίο κάνατε την παραγγελία σας. Αυτό συνήθως διαρκεί 2-5 εργάσιμες ημέρες.

Οπότε αν επιθυμείτε να κάνετε κάποια αλλαγή ή να σας στείλουμε εκ νέου το ελαττωματικό προϊόν που μας επιστρέψατε θα πρέπει να κάνετε μια νέα παραγγελία. Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με τα παραπάνω ή για οποιαδήποτε πληροφορία παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας, είναι χαρά μας να σας εξυπηρετούμε για οτιδήποτε χρειάζεστε.

Καλάθι
Είσοδος

Δεν έχετε λογαριασμό;

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί Cookies. Κάντε αποδοχή για να συνεχίσετε.

Άνοιγμα συζήτησης
Χρειάζεστε βοήθεια;
Καλώς Ήρθατε 👋
Πως μπορούμε να σας βοηθήσουμε?